Dagens2

DAGENS MAT: Mina köttfärsbiffar till lunch och 3-rätters till middag på IDA sittningen
DAGENS TV: Inget alls tror jag, men annars är det  Let´s Dance.
DAGENS AKTIVITET: IDA-sittning!
DAGENS GLÄDJE: En blomma har börjat skjuta nya skott! Jag trodde den var förlorad men inte. Jag har planterat om den och pysslat och nu finns det massa nya skott! Jag blev så himla glad!
DAGENS VILL HA: Gooodis!
DAGENS FUNDERING: Hur orkar spinningledarna prata under passet? 
DAGENS PASS: Lunchspinning
DAGENS JUST NU: Packa ihop mina maffiakläder och åka iväg till Angelica :)


Kommentarer
Postat av: Kicki

Du MÅSTE lägga ut en bild på din maffia-outfit, jag spricker av nyfikenhet! ;P Puss

2009-03-06 @ 17:51:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0