Dagens

DAGENS; MAT: Kyckling och ris till lunch och fiskbullar till middag. Det är en tråkig mat verkligen..fiskbullar..
DAGENS TV: "Den rätte för Rosing", kollar vad det är för ngt spektakel :) Sen börjar "Desperate Housewifes"
DAGENS ATT GÖRA: Kolla klart filmerna från Lovefilm så jag får nya till helgen, resten har jag redan gjort :)
DAGENS LÄNGTAN: Till Kiruna, som så många andra dagar.
DAGENS VILL HA: En ny mobil tror jag, fasen vad skruttig min telefon är egentligen och så länge den har hängt med ;)
DAGENS FUNDERING: Ska man tandtråda före eller efter man har borstat tänderna?
DAGENS PASS: (på efterfrågan) Spinning 19.15, skulle jag ha varit på men jag höll på att krevera i skolan kl.17.. trött, hungrig och less så jag avbokade och köpte choklad istället! Imorgon kör jag igen :)


Stenbiten!

"Män som hatar kvinnor" var vi ju och såg i söndags, och vilken film! Den var riktigt bra. Var ett tag sen jag läste boken och den är ruskigt bra. Hade hört att den fick 3 av 5 av dom som läst boken och 4 av 5 av dom som inte läst den. Av mig får den nog 5 av 5! Dom hade verkligen lyckats med filmen! Jag var lite rädd att jag skulle bli besviken på Lisbeths filmkaraktär men hon gjorde den väldigt bra. Lisbeth är verkligen egen och riktigt tuff i böckerna. Nu väntar jag på dom andra filmerna :)

Kommentarer
Postat av: robbe

dagens fundering: man tandtrådar väl före så kan man bortsta bort skiten sen?



dagens pass då? efterfrågas. :)



en bild från när de va billigt att ringa dej, och billigt att umgås med dej (inge gratismat lr så) finns i bloggaddressfältet ->|

Postat av: robbe

dagens pass.... borde ja ha frågat? haha:D

2009-03-03 @ 22:24:25
Postat av: Catti

Haha sån kul bild, det var en tuff tid, med mina 2 mobiler. Tvingade alla att skriva till ett annat nr än det jag skrev ifrån.. haha :D

Dagens pass var en bra punkt :D Det skulle ju ha varit spinning iaf :)

2009-03-03 @ 22:31:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0