Söndag

Söndag i Borås, jag känner lugnet efter träning och plugg. Kollar Wipeout och den är lite kul, eller det är kommentatorerna som gör det hela roligt :)
 
Min födelsedag blev hur bra som helst, trevligt sällskap, mysigt och gott fika. Jag fick blombud från Tiger under dan och kort i brevlådan. När vännerna kom på kvällen fick jag öppna paket och blev så glad! Ett halsband, ett par öronhängen och en parfym som jag nämnt (för längesen hihi) att jag vill ha, DKNY:s "Be Delicious" den gröna.. den luktar så gott! Sen fikade vi och tårtan blev jättebra :) Det blev kortspel till sena natten men jag vann inte en enda gång! Men det var en 10 poängs kväll ändå :D

Igår pluggade jag till tentan som vi har på onsdag, affärsredovisning. Å innan det var jag ute på långpromenad. Det var hur skönt väder som helst! Sol och varmt och bara fläktande till blåst. Promenerade ut till Almenäs och därute satt jag en stund och tittade ut, det var så himla fint. Fotade med mobilen men hittar inte kabeln så jag kan föra över bilderna till datorn, men om jag hittar den ska jag lägga ut bilderna.

Imorgon blir det skolan igen och mer plugg till tentan, och helst hade jag velat hinna klart med mitt arbete till försäljningen också innan Sandra kommer! Får köra på ordentligt, men mest fokus till tentan!
Snart kommer Sandra! Hurra, me längtar!

Från 20/3 :)

    
"Fota inte på längden!" ;)                        Öppnar paket


Med alla presenter, öronhängen i form av en gaffel och en sked :)
Halsband och parfym


 
Fika

 
Min tårta :)


Sen spelade vi kort


Blommor från Kajsa och kort som jag fick med posten


Kommentarer
Postat av: Kicko

Åh så fint! :) Men varför finns inte våra presenter med, va va? ;) Puss!

2009-03-23 @ 14:49:15
Postat av: Catti

ooj, jag tänkte att jag ska fota dom också men sen när jag väl skred till verket glömde jag bort tydligen.. äsch. Jag får fixa :)

2009-03-23 @ 16:31:11
Postat av: robban

vafö ä inte min present me på bild heller?

2009-03-23 @ 19:24:40
Postat av: Anonym

Fina bilder. :) Fast det var ju ett fint kalas. :D

2009-03-23 @ 21:14:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0