Sittning

Imorgon blir det sittning, kul! Med maffia tema, jag har inte kommit fram till vad jag kan ha på mig som är maffia från min garderob :P Alltid kul med sittning, fast man sjunger lite för mkt från sånghäfterna, och jag kan aldrig melodin! Vi har haft två sittningar hittills varav en finsittning med kostym och klänning. Det är alltid god mat och några glas alkohol ingår, sen blir det jyckel från dom som vill göra ngt inför alla, sen skålar man typ 100 ggr i timmen också. Så imorgon är vi där :)


IDA är våran institution. Institutionen för data- och
affärsvetenskap


Snart ska jag på step, som är dagen pass. Igår var jag på spin/core men det var inte riktigt min grej, coren alltså. Eller så var det för musiken som lät som meditation- eller yogamusik och samma musik körde vi spinnen till sen! Spinna till bongotrummor, det var ingen höjdare.
Sen ska jag laga köttfärsbiffar med fetaost och soltorkade tomater, i biffarna alltså. Det kan väl inte bli annat än gott :D

Kommentarer
Postat av: grrrr

sittning.. man fattar iiingenting..

biffarna låter ruskigt goda:)

2009-03-05 @ 19:57:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0