Yippe kay yey motherfucker

Nu är jag hemma hos Lotta, vi kollar Die Hard 4 med ena ögat och bilder med det andra :) Måste skicka tillbaka filmerna till Lovefilm så jag får nya nångång.

Kom hem från Göteborg tidigare idag, åkte igår och hälsade på Kicki och Matty, Anna träffade vi en sväng också. Det var mysigt och roligt. Jag och Kicki var på Universeum idag, kollade på massa djur. Hajar, fiskar, fåglar åså såg vi ormporr, huua det var inge trevligt.

Imorgon lämnar jag Borås inför sommaren. Har sagt hejdå till alla utom Lotta som jag sover hos. Kommer sakna er, vi träffas ju nästan varje dag annars.
Lönsamhetstentan fick vi resultat på idag med, VG fick jag :D
Nu ska vi gå ut med Buster en pyttesväng sen sova! Imorgon blir det första etappen till Strängnäs till Maria :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0