Grekland nästa

Snart börjar fotbollen på tv! Sverige-Danmark, VM-kval. Spännande och kul!
Pappa vilar och jag har diskat lite, lillebror tog med sig öl och stack iväg. Nu börjar det närma sig, Grekland imorgon! Jag har vaxat benen idag och det har jag bara gjort förut när det vankats utlandsresa, eg borde man göra det oftare för det är så himla skönt när man inte får stubb på benen efter 1 dag som man får annars :P Men det är fasen inte behagligt att vaxa.. Freddan fick dra bort remsorna för det går inte tillräckligt fort om jag gör det själv, även fast jag vet att det gör mer ont att dra sakta.
Tarja och co är på ingång också, jag har lagt vin på kylning och värmt upp kortleken :) 
Ha det så bra alla! Skriver lite om det finns tillgång till Internet, annars hörs vi när jag kommmer hem igen!
Puss och kram! ♥


Kommentarer
Postat av: Lotta

Hola(kan inte grekiska)

Hoppas ni har det bra i värmen! Här har det regnat varje dag sen ni åkte så ni hade verkligen bra tajming.

Ja fy vad ont det gör med vaxning men man blir ju sommarfin. Jag tänkte vaxa imon:-O

Idag var Malin och jag i Växjö. Om jag hade haft en blogg kunde jag ha lagt ut en bild på min fina klänning jag köpte på MQ och kanske en bild på höggravida lilla Malin:)

Jag väntar med spänning att du ska skriva nåt från Kreta!!

Hörs när du kommer hem!! Puss puss

2009-06-10 @ 21:33:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0