hemma och påväg hem

Skönt att få spola ner toalettpappret och kunna dricka vatten från kranen men annars är det inte så fasligt kul att komma tillbaka till Sverige ;)
Vi har haft en fantastisk resa tycker jag, sol och över 30 grader varje dag. Solen gick i moln i ca 20 sek sista dagen men det var allt och inge regn har vi haft. Superskönt :) Vi har myst på stranden och i poolen. Tittat på solnedgången, solat, umgåtts och ätit god mat. Pappas födelsedag blev lyckad också, vi väckte honom på morgonen med sång och champangefrukost. Sen åt vi på en urmysig restaurang på kvällen. Dom hade fixat tårta och sen avslutade vi kvällen med en drink:)


Rethymnon


Vi promenerade utanför stan och tittade på solnedgången en kväll

'
Det var fantastiskt vackert


Vi åkte dendär en dag på stranden, jag har nog aldrig hållt i mig så hårt i hela mitt liv men det var svinkul!


På restaurang Castello på pappas födelsedag. Jättemysigt och god mat!


Jag lägger nog ut lite mera bilder på facebook sen :)
Nu sitter vi i bilen, jag och lillebror. Påväg mot Kiruna, wiie! Vi åkte förbi polcirkeln nyss så är hemma om nån timme.

Kommentarer
Postat av: Lotta

Oj vad brun och fin du var i den rosa klänningen!!! Jag vill se fler bilder:)

2009-06-15 @ 19:10:46
Postat av: Catti

Tack :) Jag ska lägga ut lite bilder på facebook nu tänkte jag :)

2009-06-15 @ 19:52:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0