Tandborste

Nu sitter jag och Angelica som två datanördar i hennes soffan hon med sin dator och jag med min :)
Har varit i skolan och nästan skrivit klart hemtentan, ska justera imorgon och sen lämna in den! Sen är det sommarlov!!
Känns förjävla bra :)

Riktigt bra väder är det här nu, eller inte prick nu men tidigare. Det var som en värmevägg när vi kom ut från skolan, sånt förekommer inte i Kiruna, därför det känns som utomlands här kanske :)

6 dagar kvar till Grekland och Kreta! Nu börjar nog resfebern komma :) Ska bli så himla härligt!
Angelica fick välja titel på inlägget btw :)


En sånhär köpte jag idag, fantastisk :)

Kommentarer
Postat av: Lotta

Hihi det var en rolig rubrik:) nu är det ju faktiskt snart dax för tandborstning..

2009-06-04 @ 00:17:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0