Ensam midsommardag

Midsommar är, likt jul och nyår, helger när man inte vill vara ensam men vad gör jag idag då,, jo jag är ensam.
Skulle grilla med Kajsa men hon sköt upp våran träff, som hon gjort för tredje gången sen jag kom hem. Hon har jobbvecka och massor att göra. Så jag har varit på Statoil och hängt med Stina en stund :)
Men igår hade jag trevligt. Det blev spontanfest och krogen. Fritte ringde när jag satt som bäst och funderade vad jag skulle hitta på och frågade om jag visste nån fest. Det gjorde jag visserligen inte men det slutade med att jag följde med dom och sen blev det krogen vid 01.00 :) Hade jättekul och träffade på många bekanta :)
Tyckte inte att det blev så mkt alkohol igår heller men ändå har jag varit svindålig idag, fy, jag känner mig fortfarande inte helt 100 :P Blir nog att sova alldeles snart. Lånade en film från jobbet men får se om jag orkar börja kolla den. Roger har blivit sjuk så jag ska jobba imorgon med. Spänki, jag har inte jobbat sen jul. Det ska bli roligt :) Bara jag slutar vara bakis nångång!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0