Sol!

Imorse trodde jag att det regnade när jag slog upp ögonen så jag tänkte att jag kan lugnt sova vidare ett tag men sen när jag klev upp var det hur bra väder som helst och inte ett spår av att det skulle ha regnat :P
Eftersom solen inte har direkt värmt sen vi var i Grekland så gick jag ut. Tog med mig två smörgåsar, äpplen, SOLO och en utefilt sen gick jag till altanen utanför pappa och satte mig och solade, svinskönt :) Sen var jag en sväng på biblioteket och sen hem till solen på balkongen. Där åt jag en glass och satt och myste. Man blir på så bra humör när det är fint väder :) Sen vill jag inte tappa all solbränna jag fick från Grekland men det är ju lätt hänt här i Norrland ;)
Nu ska jag äta köttbullspyttipanna sen ska jag ta ett fotbad :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0