Stockholm-Piteå

"Hej vad det går, hej vad det går jävla ollonborre" citat Anita från Sveriges värsta bilförare :D

Sitter i bilen och susarde förbi Bollnäs precis. Lillebror som kör sen jag hämtade honom på Arlanda halv nio. Lite trött är jag, blev sent med kortspel och lite vin hos Marias kompis igår, jättekul :)

Resan igår gick bra och det gick snabbt till Strängnäs med ett trevligt stopp i Örebro :)
Hoppas att det inte börjar regna för jag har jordens sämsta torkare med löst gummi som stannar och slår på rutan om man har otur när man slutar att torka :P
Man måste byta hela torkararmen så ska göra det när jag är hemma sen.
Pappa kommer till Piteå idag också ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0