Härliga hår

Det finns så himla många bra saker med att vara hemma i Kiruna, en av dom sakerna är att jag älskar hur mitt hår är här. När jag t.ex plattar det så hålls det platt tills nästa gång jag duschar eller om det börjar regna när jag är ute. När jag plattar håret i Borås är det vågigt 2 min senare när jag gått utanför dörren! Håret har en helt annan kvalité här, på ett mkt positivt sätt :)
Spikmattan igår var en annorlunda upplevelse. Det gjorde lite ont i början men sen gick det över och det blev varmt och lite stickigt :P Den ska jag köra igen, det är bra för alla möjliga grejer säger mamma.


Kommentarer
Postat av: Pernilla

I love my spikmatta säger jag bara :)

2009-06-20 @ 00:12:21
Postat av: Lotta

Haha det måste ju bero på att det regnar så mycket här:)Nu har det faktiskt varit jättefint väder länge, kom bara en liten skvätt regn igår:P



Jag har också testat spikmatta. Jag blev nerbäddad på spikmattan med täcke av Rikards mamma och sen fick jag ligga där med avslappningsmusik, höll nästan på att somna efter 30 min, det var så himla skönt!

2009-07-01 @ 21:42:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0