Festivalen som var

Nu var det ett tag sen jag hade tid att blogga. Har i princip jobbat, ätit och sovit sen efter festivallördagen. Å inte sovit mkt, typ 4 timmar/natt så idag har jag haft en riktig sovmorgon och sovit tills jag vaknat, ända till 12 :) Idag jobbar jag eftermiddag och börjar klockan fem. Tills dess tänkte jag gå ut och promenera (och sola på samma gång :D) sen kanske titta en film och bara mysa :)

Festivalen blev mkt lyckad. Jobbnatten gick bra men jättemkt folk! Fast det hade vi räknat med förstås. Jag stod och gav ut mat från kl.24 till 05. 
På lördagen hade vi förfest hos mig, det är nästan standard :) Och riktigt lyckat och trevligt blev det :) Sen drog vi ut i den ljusa natten och festade till halv fyra. Därefter skulle det bli efterfest men det orkade vi inte med, det är väl åldern kanske :D
På söndag hade jag himla ont i huvudet när jag vaknade, jag glömde bort detdär med varannan vatten, som vanligt :) Men det släppte sedan kring lunchtid och då gick vi och käkade souvas på stan, namnam :D 


Jag hade fixat en drinkhörna hemma. Å en stor skål med is i frysen :) 



Jamas!


Mia och jag i öltälten :)


Kommentarer
Postat av: Lotta

Vad kul det lät! Jag har inte varit ute och festat sen du åkte... Vi drack bag-in-box på midsommarafton så då blev jag lite rund onder fötterna och gästerna gick hem vid halv tre. Ska bli kul när du kommer tillbaka, då måste vi ha en återföreningsfest:)

Tyckte det var lite dåligt av er att inte ha efterfest, det brukar ju vi vara bra på annars hihi.

Kramisar

2009-07-01 @ 21:46:56
Postat av: Catti

Hehe dendär bag-in-boxen brukar man få roligt av :) Ja det måste vi ha, kanske som inflyttningsfest hos mig samtidigt :D

Haha näe inte dåligt, här är ju krogarna öppna till klockan 03, sen är den halv fyra innan man är ute ;) I Borran stängs det ju kl.02, då är man i gasen ännu :D

2009-07-02 @ 02:04:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0