Trevlig vecka

Nu har jag t.o.m blivit så gammal så jag får börja gå på möhippor, hihi. Igår var vi ett gäng tjejer ute och hade det jättetrevligt. Först blev det gokart, sen åkte vi till Rallaren där vi hade bokad deras bad och bastu. Vi fick supergod mat serverad till relaxen där dom hade matbord också. Sen blev det bastu och utomhusbadtunna :) Jag tog inte med min kamera men det kanske dyker upp bilder på facebook snart som jag kan låna :)

Fiskedagen var kul också. det blev inge fisk men jag slängde inte så många ggr heller ;) Vi eldade och åt istället. Hade varit det ultimata om det inte vore för alla tusen myggor. Jag hällde myggolja i håret också för att hålla dem borta :) Robbe kommer med bilderna från i onsdags här nångång tror jag.

Det går lättare att jobba natt nu med, har nog kanske vant mig. Bara helgen kvar nu, skönt.
Min kusins kanin Melker är ju här hos mig nu med. Det är roligt att hålla på och pyssla. Melker är så söt, han har buren öppen så han kan hoppa runt utanför men han stannar på sin matta. Idag har jag borstat honom ute på balkongen medan han lyssnade på fåglarna :)


Melker

Kommentarer
Postat av: Lotta

Gud vad söt han var den där Melker:) Mamma hade haft med Buster in på hemgården förra veckan och då var det en dement pensionär som hade trott att Buster var en kanin. Jag saknar min lilla Burra nu, ska till Målilla till helgen så då får jag äntligen träffa min älskling igen.

Ps Burra hälsar till Melker

2009-07-13 @ 11:58:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0