Fredag

Nu har jag medvetet sovit länge och varit vaken sent igår för inatt börjar jag jobba natt, 2 nätter sen ledig en sen jobba 7. Fast jag har inte sovit ända till nu men ändå.
Jag började morgonen med att skrapa 6 trisslotter! Dem fick jag på posten från Norstat, det är min "belöning" för att jag är med och svarar på enkäter som skickas till min mail. Men jag börjar bli lite smått less på trisslotterna och jag börjar fundera om det är värt alla enkäter som tar lång tid och alla frågorna är snarlikt lika varanadra! Idag skrapade jag alltså 6 lotter varav det var vinst på en. Det är jag glad för, inget över 100 men ändå plus i kassan :) I julas skrapade jag 10 lotter och vann 25 spänn på en, då blev jag nästan galen! Fortfarande plus i kassan men sikken besvikelse efter så många nitlotter, vad hände med vinst i genomsnitt på var fjärde?
"Då har du  tur i kärlek istället" får man alltid höra som uppmuntran. Nja jag vet inte men det är väl inte försent än :)

Nu har jag ro att hitta på saker känner jag. Ska ut och gå en slinga uppe på Luossa, det är jättefint där så jag ska ta med mig kameran och lägga ut nån bild senare om jag får nån fin :) 


Midnattssolen igår 02.30


 


Kommentarer
Postat av: Lotta

Håller du fortfarande på med enkäterna..! Jag har redan slutat, har nog några trisslotter att ta ut men jag har inte orkat. Vad dåligt att det bara var 25kr av 10 lotter!! (därför jag aldrig köper lotter) Hur lång tid har det tagit att fylla i alla dom där enkäterna? Var det värt 25kr hihi?

Jag jobbar nu men alla kunder är väl antagligen ute och solar så jag är väldigt uppdaterad på alla nyheter och bloggar:)

Måste säga att det var väldigt fina foton!! Är det fortfarande snö på topparna?

Saknar dig! Kramisar

2009-07-04 @ 15:17:18
Postat av: Catti

haha ja jag håller ju fortfarande på med dem :P 25 kr är det definitivt inte värt ;) Dom värsta är dom långa enkäterna, alla frågor ser på pricken likadana ut fast med andra varor eller nåt sånt. Hoff! Jag har hållt på i flera år å ännu är jag inte miljonär.. Kanske nästa gång :)

Haha det låter bra att du är uppdaterad ;) När det är fint väder går nog inte så många i affärer.

Tack så mkt! Ja det är fortfarande snö på fjälltopparna här :) Men ingen annanstans :)

2009-07-04 @ 17:05:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0