Tihisdag

Kl. är lite över 21 och jag känner mig redo för sängen :P Det är ingen lek att börja kl.06. Det har gått bra hela dan men nu är jag trött. Har varit på ärenden efter jobbet sen lagat mat och bjudit lillebror. Sen blev jag tvingad att köra Marcus till coop. Han handlade massa konstiga saker och jag köpte en ananas. Efter det blev det juridiklektion och svåra ord hit och paragrafer dit, men det var intessant. Annars hade jag nog åkt hem :)
Var på Kicks och köpte lite nytt och istället för att köpa samma mascara som jag alltid brukar ha så frågade jag råd och köpte en från Dior. Den ska vara jättebra och imorgon ska jag tella. Fick med ett litet fodral med spegel och även ett ljust läppstift som faktiskt var fint, jag använder ju bara lypsyl annars :)




Mascara och läppstift. Ska testas imorgon :)

Börjar likna modebloggen igen :D


Kommentarer
Postat av: Kicki

Finns det Kicks i Kiruna?? Och vad kostade din fina lilla väska? Nästan lite sugen :P Puss!

2009-07-28 @ 21:47:30
Postat av: Catti

Hihi jo det finns Kicks här numera ;) Mittimot JC, i Saras(hette der Sara´s?) gamla lokaler :) 280:- kostade det. Det var någon kampanj med fodralet och läppstiftet. Annars kostade enbart mascaran 280 sa dom. Köp du med ;) Puss!

2009-07-28 @ 22:03:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0