Måhåndag

Idag efter jobbet åkte jag på shopping på Team Sportia :) Mina nya foppisar hade kommit så jag passade på att handla mera för mitt presentkort. Det blev en massa kul! Nya svarta foppisar då (eftersom mina gula både är smutsiga och gamla) Sen inhandlade jag spinningskor som jag länge velat ha. En träningsbh. Snygga, jättesköna träningsbyxor från Rönnisch. De skönste träningsbyxor jag provat tror jag. Sen köpte jag stövlar till regninga Borås :) Efter ett år av ovattentäta skor så förlitar jag mig nu på gummistövlar :) Det är inte en alltför ovanlig syn därnere heller. Sen hittade jag inge mer (eller dom stängde...) men jag har ändå nästan halva presentkortet kvar! Jag ska fara dit snart igen :)


Nya boots :)


Fantastiska!

Nu måste jag diska sen kanske ett avsnitt Family guy (beror på hur länge disken tar ;P) sen sängen. Börjar jobba kl.06 imorgon. Fan att Paradise går så sent, 00.30 idag. Jag börjar ju nästan jobba då..

Kommentarer
Postat av: Lotta

Jag skrattar varje gång jag ser sötisen Melker:) Tråkigt att han var tvungen att åka hem...

Snygga stövlar! Jag funderar också på att köpa det, är lika trött som du på att vara blöt om fötterna och sen blir man ju förkyld hela tiden också!

Kul att läsa din blogg ibland, det hörs att det är du som skriver, det känns nästan som man pratar med dig fast man läser. Saknar dig!! Kramar från Borran

2009-07-28 @ 14:04:47
Postat av: Catti

Ja visst var dom fina, för att vara stövlar iaf :) Hihi vad roligt att du tycker det :) Jag saknar dig med!

Det är inte "åh polly vad gott" utan dendär med "Petter och jag, vi är goda vänner.." som var för några år sen ;)

2009-07-28 @ 21:41:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0