Tråk

Nu har jag tråkigt! Men skönt att vara ledig iaf. Har jobbat rätt mkt så känns skönt att vila upp sig lite.. eller inte vila direkt eftersom jag försöker hålla mig sysselsatt för att inte stelna till i ryggen. Det är fint väder så har varit ute och solat tidigare. Men nu har jag tråkigt, tänkte grilla hampisar med Kajsa men även hon har åkt på semester. Hela min familj är borta från Kiruna också.. men det är väl bra att ha tråkigt emellanåt också :)

3D filmen var skoj igår men det ultimata skulle vara på bio eller på en stoor tv. Sen blev man trött av att ha domdär glasögonen på sig, var färgerna som orsakade det kanske.
Har även varit och sett Harry Potter på bio i fredags, den var riktigt bra, jag älskar Harry Potter, både böckerna och filmerna :D
Nu ska jag laga mat tror jag..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0