Puh!

Idag blev jag bjuden på mat av lillebror efter jobbet. Han hade kockat ihop kyckling med ris, namnam :) Sen har jag löst månadskort och varit och kört pump, helskotta det kändes att man haft semester.. jag vet en som kommer ha fruktansvärd träningsvärk imorgon.. med all sannorlikhet.. överallt förutom i ryggen kanske :) Körde utan vikter på rygg för att inte belasta så mkt när jag haft så ont. Det är bra i ryggen nu, är lite stel och ont på morgonen när jag vaknar ännu men det försvinner ganska snabbt när jag klivit upp. Kände att det kunde vara bra att inte köra på så hårt med ryggen ännu. Men annars hade jag samma vikter som innan sommaren.. man vill ju inte känna sig klenare än man varit och plocka av bara för att man vilat ett tag.. men det lär jag få igen för imorgon :P Hoppas det inte blir alltför ont då jag har tänkt att köra spinning. Ska försöka träna så mkt som möjligt på mitt månadskort nu så det inte blir så dyrt per gång räknat. 450 kostade det så det skulle bli mkt dyrt för en gång om jag inte skulle träna mera :D
Nu ska jag duscha :)



Såhär stort och lockigt blir mitt hår efter jag har svettats och tränat.. det var hyfsat rakt innan...
Observera att det t.o.m kan stå rätt ut!


Att det kan bli så.. :)

Kommentarer
Postat av: Lotta

Nu har du ju återfått din Borås-frisyr;)

2009-07-31 @ 17:25:49
Postat av: Catti

Hahaha ja fy fabian ;P

2009-07-31 @ 23:22:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0