Melker vänder hemmåt

Idag har Melker åkt hem.. Det var lite tråkigt att komma hem nyss, alldeles tomt (snudd på iaf, Skrutten är ju fortfarande här iaf) Det har varit mysigt att ha honom här. Vi har samtalat om viktiga ting, myst på balkongen och en gång framför tv:n men Melker pinkade i soffan som någon form av protest av dåligt tv-program så det blev en gång bara. Som tack för hjälpen fick jag en karaff och en salladsskål från BodaNova, jättefina! Tack igen! Dom kommer passa finfint i min nya lgh i Borås :)

Min rygg har blivit bättre nu äntligen. Har lite känningar ännu men det känns nästan inget i jämförelse hur det har varit :O

Nu ska jag kolla film fastän klockan är så mkt! Har inte hunnit göra ngt roligt nästan alls denna vecka å idag är det ju lördag så då får man vara vaken och äta karra mitt i natten :)
Det har önskats mer bilder på Melker så här kommer en iaf. Det är lite svårt att få till en fotosession för han skuttar runt och nosar och vänder sig hela tiden :) 

 
Hejdå Melker!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0