Måndag

Snart off to work! Ska nog kolla en film nu innan bara, igen :) Måndag kväll redan, och jävla svinkallt och regnigt har det blivit här, huu.
Idag har jag och Sandra varit på Team Sportia och tittat ut saker jag kan köpa med mitt presentkort jag fick av pappa. Har beställt nya foppiasr till jobbet, svarta blev det, lite snyggare än mina gula med svarta inslag (smuts). Ska nog köpa gummistövlar och en träningstopp också iaf. Sen var vi och shoppade på ÖB :)
Imorgon kommer Melker och bor hos mig, hihi. Det är min kusin Lindas kanin, han är så himla söt och jättemjuk och go. Han ska bo här i 3 veckor medan dem åker på semester :) Ska bli roligt, vi kommer nog ha det bra, jag och Melker.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0