Igår

Ryggen känns bättre, inte bra men mkt bättre :) Det känns bra när man rör på sig. Vaknade tidigt igår, gick ut på promenad och forsatte dona hemma sen. Var jättefint väder,så jag tog med mig Melker och åkte till hans hemadress och solade medan han fick äta gräs och skutta runt i sin utebur, Fast jag hann inte sola så länge så kom det en störtskur! Det var mysko väder igår.
Jobbade 15-24 och blev svintrött i ryggen men bättre än ett stillasittande jobb tror jag iaf. Nu ska jag duscha och äta lunch innen jag tänkte bege mig mot jobbet igen. 15-24. Stod och fnissade åt alla grannar igår också, det är verkligen så som jag beskrev i tidigare inlägg :D


Melkeri




Störtskur!

Kommentarer
Postat av: Lotta

Haha vad jag skrattar när jag ser den där lilla kaninen, han är så himla söt! Får man önska saker i din blogg? I så fall önskar jag fler bilder på Melker.

Vad hände med din rygg egentligen?? aj aj aj...

Jag jobbar nu. Har varit ganska mycket att göra idag men just nu är det lugnt. Har redan kollat fejjan, aftonbladet och bt. Vet inte vad jag ska kolla mer.. Har du nåt förslag?

Kramisar

2009-07-16 @ 13:05:58
Postat av: Catti

haha ja man får önska :) Ska se om jag kan ordna med en fotosession med Melker kanske :)

2009-07-18 @ 15:02:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0