Historier från helgen

Nu är nätterna gjorda, iaf de två första. Ledig tills imorgon kl.24. Då går jag på för hela veckan. Det blir fjärde helgen på rad som jag jobbar men det är bra o.b :) Pengar behövs ju alltid.
Det händer så mkt roligt där på jobbet och så träffar man på så mkt roligt folk. En jättetrevlig man hade åkt från södra Sverige för att lyssna på en fågel uppe i Abisko :) En norsk farbror tankade i Etanol istället för diesel i sin bil och blev stående nån timme innan bärgning kom. Vilket dröjsmål, han fick stanna över natten tills på morgonen då de kunde tömma tanken.
Jag välte en hamburgare på en kund också.. min klocka fastnade i glaset ovanför grillen men hamburgaren forstatte i samma fart. Allt innehåll och burgaren åkte upp och ner på andra sidan och hälften i killens händer.. haha hojja. Jag gjorde en ny. Sen tycker jag synd om alla killar som blir runt körda av sina tjejer.. en kille köpte juice, sen kom han tillbaka för han hade köpt fel juice. Vi hade inte den som hans tjej ville ha så han fick gå ut och fråga.. sen kom han in igen och bytte.. stackars alltså. Varför skickade han inte in henne själv från första början?

Idag har jag fått FF, haha. Mamma har åkt till Finland så nu huserar jag ensam här. Har varit och ätit med pappa sen åkte jag ut till Kurra till Kajsa som fyller år. Tårta och kaffe, mm.
Nu blir det att se film, jag lär inte sova än på ett tag eftersom jag sovit till eftermiddagen då jag gick och la mig 9.30 imorse. Det är nackdelen med att jobba ända till 08.00, dagen har som redan börjat när man ska sova. Sen känns det lite mysko att det är samma dag när man vaknar som när man la sig :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0