AAJ

Alltså AJ! Helskotta vad ont i ryggen jag har. I hela nedre delen! Jag skulle raka benen i duschen åså bara AJ! Vad fan? Det tar 5 min att sätta på sig sockarna.. och det tar 3 min att kliva upp från stolen till upprätt läge. Å det har bara blivit värre hela kvällen, bläää. Ryggskott? Jag ska googla.

Ryggskott kallas det när du plötsligt (jo!) eller gradvis får ont i ländryggen (ja prick där). Det gör mer ont vid vissa rörelser, till exempel när du försöker vrida dig eller böja dig framåt (ta på sockar, ajajaj). Det är bra om du rör på dig även om du har besvär (det känns hyfsat bra när jag väl står och går) Det påskyndar läkningen. Kontakta din vårdcentral om du inte blir bättre efter ett par veckor.  
Efter ett par veckor??


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0