Grannar

Tönt grannar som stannar inne i lägenheten när dom hör andra i farstun :P
Igår när jag kom hem hörde jag folk stå och prata nära innanför dörren, sen när dom hörde mig blev det knäpptyst.. jag låste upp och gick in och låste igen.. 5 sek senare öppnar dom dörren och går ut! Typiskt svensson beteende :P Jag ska öppna dörren och titta på alla på min våning när jag hör nån därute :D

Idag har vi varit i skolan och pluggat, försökt iaf :) Sen har jag varit på step och dit fick jag med Lotta också :) Städat lite och diskat och snart börjar Criminal Minds!

Helgen kommer nog bli kanonbra!
Lunchspinning, Tacos, Let´s Dance, Göra stan, Bio och sånt kul :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0