Idag och igår

5 tecken på att man är vaken tidigt
1. Timsiffran på digitalklockan är en enkelsiffra
2. RixMorronZoo är på radion
3. Man somnar när man går på toa
4. Man prioriterar bort saker som att duscha för att få sova längre..
5. Det är mörkt ute

3 tecken på att man är vaken sjukt tidigt
1. Man förbannar dagen man föddes
2. Det är mörkt hos alla grannar
3. Porten är fortfarnade låst när man ska gå ut

Fy, detta har jag funderat fram när jag varit tvungen att kliva upp tidigt..

Idag har jag:
Vaknat, shoppat lite b.la en svinsnygg ny sjal, tröja, sloggitrollingar för 10 spänn! Varit med Angelica och Li, ätit gott på diverse hamburgerkedjor :), tittat lite let´s dance, pratat med mamma.

Idag har jag inte:
Pluggat...

Igår har jag:
Tittat Heroes och Mäklarna på datorn, ätit kräftor för första gången i livet, blivit skrattad åt av just den anledningen och en kommentar till detta "gör man räkor av kräftor" (angående den likadana bakdelen utan skal och prat om räkor), den var inte genomtänkt måste jag säga, alla pratar före dom tänker ibland. Sjungit singstar, blivit medveten om att jag är sämre än sämst, blivit arg på singstar, gjort konster med Buster istället.

Igår har jag inte:
Pluggat.. suck


Kommentarer
Postat av: robban

HAHA förbanna dagen man föddees är fan en klassiker!

proritera bort att duscha.. de går ja igång på, bra jobb där.



hörruuu ja ha fått 9100p på S.O.S på singstar abba, allstå dominerar ja dej lr??

2009-01-31 @ 13:04:40
Postat av: Anita

Tjao!

Det är alltid lika kul o underhållande att läsa din blogg. Ta dig nu i kragen o börja plugga..

2009-01-31 @ 14:13:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0