Vilodag

Onsdag i Borås :) Jag är hemma och har vilodag. Skönt, fast jag ska ju plugga.. jag får göra det snart, Eller så kanske jag gör det imorgon :)

Har varit i skolan idag, redovisningsföreläsning, gick bättre idag då jag pluggat sen förra gången och är mer insatt i allt det nya.. så var det nog för dom flesta tror jag.
Sen har vi ätit lunch och spelat kort i vanlig ordning, vi spelar hur mkt som helst och det är så j*vla roligt :D Jag vann idag t.o.m! Vi spelade chigaco, det var nog första gången jag vann, fast om jag har vunnit förut så var det längesen sist.
Här hemma har jag städat och tagit ner utebelysningen och grankvistarna från balkongräcket, det blev en hel gran tror jag :D
I måndags var det 2års kalas, Buster fyllde 2 år :) Vi fick smörgåstårta och vanlig tårta, namnam.
En kompis till Lotta kommer imorgon också och jag har hört rykten om singstar, shit pommes frites, jag är kass på singstar! Fast nu har jag iofs tränat lite hos Kicki i höstas, när hon var på jobbet, men jag har nog glömt allt ändå ;P
 
Ikväll ska jag bara ta det lugnt, se heroes avsnitt och mäklarna och titta på tv och ligga i soffan :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0