Är de så häär de ska va?

Nyss hemkommen och har duschat med. Sen duschade jag därute också.. det öser ner vatten och jag promenerade hem från skolan, ca 20 min. Så jag tänkte att det är lika att duscha nu direkt eftersom jag redan var på god väg :)
Har pluggat i skolan hela dan och ska fortsätta nu. Renskriver alla anteckningar och det är mkt har jag kommit fram till.

Helgen har varit svinkul, fredag var vi hos mig och lagade mat, jag och Lotta. Sen tog vi det lugnt och försökte klura ut det ena och det andra, tittade lite let´s dance och kommit fram till att vi hejar på Laila och Samuelsson :)
Lördag var det plugg hela för- och eftermiddagen sen på kvällen lagade vi mat hos Lotta och drack vin, sen blev det bussen till stan och bowling med några stycken :) Jag låg sist där ett tag, inte okej, men jag arbetade mig upp till en tredje plats (utav fem) sen blev det en andra plats.. inte sist iaf, bara man inte kommer sist :P
Efter bowlingen drack vi lite i baren där sedan bar det vidare till en lgh i stan och där blev det minttu-shots och kossa-shots och nån jordgubbs-shot och nån som smakade kola.. japp, det blev många shots och resultat därefter men kul var det! :D

Känner att det är lite smygstressigt nu, med tentan åså är det provvecka på Friskis och Svettis, bara denna vecka (ååå inte mera provveckor tänker du ;P) Men jag kör den, sen ev en på Svenssons.. där har jag ett provkort. Sen ska jag bestämma mig!
Nu ska jag kolla om det är ngt bra på tv senare idag så jag kan ta en paus i pluggandet och se ngt bra. Sen har jag massa Heroes på datorn! Fast jag får inte börja kolla förrän efter tentan har jag bestämt.. sen bara 2 svsnitt per dag har jag fått ett råd från lillebror :)

Nu ska jag laga mat, mjöklstuvade makkisar! Sen ett möte med EG-rätten, Europa domstolen, avtalsformer, sakrättsliga principer, lite straffrätt, lite civilrätt, lite rekvisit, acceptfrister, anbud, allmänna domstolar  m.m m.m... jag hade nog kunnat fortsätta hela kvällen :)

Och angående rubriken på inlägget så fick Robbe välja det, han fick fria händer, det var nog första och sista gången, annars blir det ngt riktigt knäppt nästa gång jag frågar  ;)
Heippa!

Kommentarer
Postat av: Angel

Lycka till m tentan! De går nog bra ska du se.. Du skulle ju dra ner på de där shots o "skit" Kramiz

2009-01-13 @ 19:50:06
Postat av: Catti

shots och "skit".. Neej, det har jag väl aldrig sagt :D

2009-01-13 @ 21:48:39
Postat av: robban

bra rubrik

2009-01-14 @ 09:32:29
Postat av: Catti

haha ;D

2009-01-14 @ 12:24:27
Postat av: Anonym

Mjölkstuvade makkisar! I love you Bauti!

2009-01-14 @ 17:29:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0