solen lyser idag :)

7:de dagen utan plattång och volumemaster.. suck.. Jag glömde dom i Kiruna, hur kan man göra det.. glömma så viktiga saker...

Nu är tentan över, hurra! Den var lite klurig, men det var väntat :) Så nu är vi lediga tills på tisdag! Då ska vi börja läsa marknadsföring och redovisning.

Idag ska jag städa och sen step på friskis och svettis provvecka :) Sen blir det XoY ikväll men jag ska inte festa, ska spara mina pengar och det är gratis inträde innan 24 :D och jag kom på mitt lösenord till mitt BankID (ajabaja att ens glömma från första början) men igår kom jag på det så jag har lämnat studieförsäkran så det kommer pengar snart, 3500 typ. Hurra! Sen har dom höjt studiebidraget, med 200 nåt tror jag, hurra!

Nu ska jag städa! Heippa! 


Kommentarer
Postat av: Angel

Nu är dagarna räddade..din volymmaster är på väg till dig :)

2009-01-15 @ 22:50:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0