powernap

Haha, jag tänkte uppdatera hur det gick på yogan eftersom det var första gången :)
Hela upplevelsen var sådär.. jag tänke att man skulle bli svettig men det blev jag inte fast jag kanske gjorde fel. Man skulle fokusera på andningen och det var mkt uthållighet.
Bl.a så hälsade vi månen, låg i barnets läge (tror jag det hette) på knä med pannan i mattan och gjorde diverse andra balans övningar. Sen i slutet fick vi meditera.. vi låg i "dödsstillaläge" (på rygg), såndär skön musik, såndär skön matta.. och vad hände då, jo jag somnade, tog en powernap, och vaknade av att det ryckte i mina armar :O fast jag kanske inte var ensam om det, kan man ju hoppas :) 

Nu blir det såld på hus kl.21 sen ett avsnitt Heroes sen natti :) 


Kommentarer
Postat av: kicki

Har du somnat på yogan? haha, Catti du platsar i en film, love love love it :) Gaah, jag har Bauti-abstinens! Hur löser vi det?? Pöss

2009-01-21 @ 09:01:25
Postat av: Angel

Man somnar inte på yoga..du har missuppfattat hela konceptet :) Gör man rätt rörelser då har man träningsvärk efteråt..kram

2009-01-21 @ 19:30:46
Postat av: Anonym

Men det var ju faktiskt under meditationen åså var jag faktiskt jättetrött :P

2009-01-21 @ 20:12:18
Postat av: robbe

ja somna en gång när ja veva

2009-01-21 @ 22:31:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0