Huuuuaaa

Jag har aktiverat mitt Lovefilm kort, och vad är det första jag gör? Betsäller hemsk film! Jag tittar inte ens på hemska filmer mer, inte sen jag började bo själv :O Jag valde 1408, för folk säger att den inte är så hemsk.. att det är mer som en thriller. Den var ju svinhemsk! Och jag kollade klart hela med.. jag var tvungen ifall den slutade bra så jag inte skulle sluta och titta när den var som hemskast och sen tänka på det när jag ska sova..Hojja..

Ska laga mat eller nåt, titta på ngt roligt.. Mäklarna kanske :) som gick på SVT med Kjell Bergkvist. Hur kul som helst... jag ska nog kolla ett avsnitt nu.........


Kommentarer
Postat av: robbe

mäklarna är fan en av dom bästa svenska tvserier som gjorts.. tillsammans me macken å solbacken avdelning E..



bergkvist for pres:D: "huur många här inne tycker att moral gangnar oss?"

2009-01-24 @ 18:54:19
Postat av: catti

haha jaa!!

2009-01-25 @ 02:44:59
Postat av: Kicki

Men Catti lilla, har du inte lärt dig något av mig angående läskiga filmer när man ska sova själv?? Oh dear.. ;P Recept Catti! Kan du inte skicka över de där underbara vi lagade när jag var hos dig? :) Puss å kram påre

2009-01-26 @ 21:08:31
Postat av: Lotta

Jag glömmer alltid bort att läsa din blogg...förlåt:´-|

Ja mäkklarna var skitroliga ju:P Jag har kollat på 2 avsnitt men det får nog bli ett varje dag framöver.

Ska försöka bli bättre på att läsa din bogg. Du kommer snart ha fler läsare än blondinbella, för din är ju så mycket bättre:)

Kramiii

2009-01-28 @ 17:56:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0