söndagsnöje

Usch det sög som fan på krogen igår, blä! Hade bara fattats att jag varit svinbakis idag så det hade känts ännu värre!
Men innan var det roligt, mkt nytt folk hos Angelica och god tårta och kladdkaka :)
Det snöade så fint när jag gick hem, stora, tunga snöflingor och snö överallt. Synd att jag glömde ta en bild.

 
Vi kör gansta och övar inför maffia-sittningen :)


 Jerry, Li, Lotta och jag. Innan krogen.

Nu ska jag läsa ut marknadsföringsboken, har typ 10 sidor kvar. Sen ska jag kolla film hela kvällen! Hade varit skönt att träna men tar det lugnt eftersom jag drack vin igår. Körde skivstång igår iaf :)
Sen har jag har köpt mörk choklad till filmen, det ska vara nyttigt har man hört. Jag kollade upp detdär och det är nyttigt, om man äter 6,3g/dag! Det är ju ingenting :P Men jag tänkte om jag äter 100g idag så har jag ätit nyttighetschoklad för 15,9 dagar framåt :D

Kommentarer
Postat av: Anita

Oj oj choklad för 15 dgr..inte illa. Kan du fråga din kompis om jag kan växla till norska kr..

2009-02-09 @ 20:53:59
Postat av: Anonym

Du kan din matte du. ;P

2009-02-09 @ 22:01:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0