Kvallahelg

Söndag igen!  Fasen vad fort det går, och jag har kommit på varför när jag hade tvättstuga och städade igår!
När man var liten tog det ju sviiinlänge innan det blev julafton, sviinlänge innan man fyllde år osv. Nu har julafton redan varit och snart fyller jag år! Så fort det har gått, och jag har redan bott i Borås i ett halvår.

När man var mindre bestod vardagen av att kliva upp, åka på dagis, leka, hem, leka mera, äta mat, barnprogram, sängen.
Nu ser livet annorlunda ut:
Kliva upp, skola/jobba, laga mat, äta, handla mat, tvätta, träna, städa, diska, umgås med vänner.. det blir tajt om tid på 24h som dessutom eg är på 16h eftersom man ska sova 8h med, Så det är inte så konstigt att tiden går så fort! Visst?

Ihelgen har jag haft det bra, kvalitetshelg :) Haft tvättstuga, städat, kollat film, ätit semla, och tur det för jag kom på att det var den 21 feb (igår) och jag har ingen aning om när fettisdag är/eller var så jag hade min fettisdag igår och tur det för Robbe sa att det var i tisdags! Bra att dom hade semlor ännu, man måste äta en om året iaf :)
Har varit och tränat idag, aerobic och cirkel, det var skönt.

Nu ska jag kolla Trollkarlens hemligheter :)

Kommentarer
Postat av: rrrr

livet när man va liten va fan "livet" i dess rätta bemärkelse.. ja vägrar å bli helt vuxen, de verkar faktiskt hyffsat trist?

tur att du känner nån som ha koll på alla fettisdagar å namsdagar m.m.

2009-02-22 @ 21:24:34
Postat av: Sandra

Fettisdagen har faktiskt inte varit ännu. Den är nämligen NU PÅ TISDAG. : ) Så nu vet du det också. Hihi.. Kanske blir det en semla till då bara för sakens skull? Puss

2009-02-22 @ 22:50:19
URL: http://sanadraa.blogg.se/
Postat av: Catti

ja se på fasen, den har inte varit! (Nu kollade jag i min kalender, jag litade fullt och fast på min källa) Ojojoj... suck ;P

2009-02-22 @ 23:37:54
Postat av: rrrr

lita på mej?? de kommer man sääällan undan me..

2009-02-23 @ 09:25:26
Postat av: Anita

Kul o läsa att du kommer ihåg något från barndomen.. Visst var allting enklare då jmf med vuxenvärlden? Kram

2009-02-23 @ 19:16:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0