Plusgrader

Plusgrader i Borås! Det har regnat en massa idag, nästan all snö är borta. Bättre med snö än regn faktiskt, jag känner en som tog fel skor imorse och var ordentligt blöt om fötterna när hon kom till skolan.. Ok, det var jag..
Och för att inte bli sjuk så kom jag på en god idé, tyckte jag då.. jag gick på toa och tänkte blåsa sockarna torra (i såndär handtorksblås) det verkade som en bra idé till en början, innan det började lukta sura sockar på hela toan! Det kom och gick tjejer och jag kände mig rätt skyldig när jag stod med sockarna under blåsen! Men torra blev dom ju iaf och jag hade inte på skorna förrän vi skulle hem så dom hann torka ganska bra :) Fast sen blev dom blöta igen när jag gick hem..

Förlovning och bröllop mellan Viktoria och Daniel har väl ingen missat, som bröllopspresent från mig får det räcka att jag är med och finansierar hela kalaset! Å säkert är jag med på ett hörn på ringen hon fick också, som värderades en halv-1 milj kronor. Grattis från mig. Å att det tog så länge kan jag förstå, nog hade jag också försökt skjuta upp en såndär krånglig process så länge som möjligt :)

Igår efter träningen kom Lotta förbi och vi åt världens godaste varma mackor, ååå så goda dom blev! Buster var här med och jag har köpt en leksak till honom så han har ngt att göra och inte blir så rastlös och börjar röja runt. Den låg han på golvet och bet på, sen somnade han :)


Burre rulle :)


Mmm!

Kommentarer
Postat av: Jessica

Daniel har faktiskt köpt ringen helt själv :P

Kram

2009-02-26 @ 10:10:07
Postat av: Kicko

Bauti, javisst är det allt för dålig uppdatering! Min fuss är skadad igen, på samma sätt som i somras. Vet inte vad det handlar om, men smärtstillande och stödstrumpa är det gäller. Jag tror att jag blivit tant helt enkelt. PUSS!

2009-02-28 @ 10:46:21
Postat av: Lotta

åå vad sött burris ligger och sover:)

2009-03-10 @ 12:00:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0