Catrin, Robin och alla fjortisar

Nu har jag inte skrivit på ett tag, tog en liten paus...

I måndags var vi ju på hockey och Robin Bentsson! Oo, så bra. Både matchen och Robin. Han sjöng i pausen med sin gitarr.. jag och alla fjortisarna var lyriska. Det stod tjejer framför oss som pratade om att dom skulle bli ihop med honom.. "men han är ju miinst 20" Haha, dålig research tjejer.. Och där har jag fördel, kanske.. jag är ju inte 13 iaf, haha.
Efteråt skrev han autografer så jag har en förstås. Tog nåt foto under sången men bilden blev så suddig, min kamera är inte så bra nåmer. Nu finns det t.o.m mobiler som har högre pixlar än vad jag har på kameran :O


Borås vann! I fullstatt ishall, det ser tomt ut på andra
sidan med det är folk på hela läktarn.

Tentan gick bra också kändes det som. Skönt.
Nu är jag hemma, ska äta lunch och sen gå till skolan och sitta och plugga några timmar. Alla har åkt iväg idag eller igår så jag tar det lugnt. Ska plugga, hitta på roliga saker, träna lite. Ikväll ska jag titta Let´s Dance med Robbe, vi ska dippa blomkål, morötter och paprika och vi ska heja på Mange och Laila. Han i Kiruna och jag i Borås.
Har kommit snö hit med, jag tycker nog om snö trots allt.. iaf i lagom mängd.


Kommentarer
Postat av: Sandra

Åhh, råkade du röra i han när du tog autografen? ; D Vad kul med lite snö. Här är det skitkallt. Graderna börjar gå ner men inte roligt att vara ute ändå.

2009-02-20 @ 12:32:34
URL: http://sanadraa.blogg.se/
Postat av: robbe

å ja ä kronslut när ja går å kollar på hjampis å kollar på estetshowerna för å kolla på tjejer... de här ä likvärdigt:).

ja filmade en show också en gång å använde som matrial.. göru likadant lr? fast dom där bilderna ä man grym om man kan använda som matrial.

2009-02-21 @ 08:35:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0