Helg!

Lugn och skön fredagkväll, alla är upptagna på sitt håll och jag har hemmakväll. Har fått två nya filmer från Lovefilm och så har jag fått låna 2 filmer av Jerry, har även Heroes att titta, skolarbete att göra och en födelsedagspresent jag ska pyssla ihop så jag behöver inte ha tråkigt :)
Idag har jag och Lotta varit på stan på em, under fm har jag pluggat och fixat tid för byte av bromsbeläggen på en verkstad här i närheten, skönt att ha det fixat nu, jag som var så arg :)

Igår samlades vi alla hos Lotta och åt efter stepen jag och Lotta var på, sen spelade vi kort, 6st i chicago.. det gick inte så bra för min del, som vanligt :P Sen kollade vi "Bolt", hoho den var svinbra :D Hamstern var helt galet rolig!

Imorgon blir det partaj! Angelica fyller år så vi ska dit sen blir det krogen, det ska bli roligt :)
Nu ska jag ta tag i min kväll, ska börja med att pyssla framför Let´s Dance :)
PussHej! 


Kommentarer
Postat av: Kicki

Åh jag vill se hamstern!! "Boll!" Puss, och kärlek till dig med :)

2009-02-07 @ 23:15:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0