Knalleland here I come!

Lördag! Känns hur skönt som helst, vi har pluggat på hela veckan. Mån-fre.
Idag/nu ska jag till Knalleland och röja, titta om det finns nå roliga saker och nån klipptid. Jag vill inte klippa mig men man måste ju.
Tänkte gå på skivstång tidigare idag med, som jag brukar göra på lördagar, men jag hade inte bokat utan jag tänkte att jag kliver upp och bokar.. gjorde jag det? Nääe. Det var mkt skönare att sova tyckte jag. Fast jag har varit på ett skivstång/puls pass i veckan iaf.
Hade behövt handla idag med, allt i mitt kylskåp är slut. Till middag blir det lingonsylt och kaviar om jag inte handlar :(
Solen lyser ute och 1 plusgrad, hur fint som helst. Igår var det 6 plus och solen värmde i ryggen när vi gick till skolan, underbart. Vi hade övernattningspartaj hos Angelica från tors-fre, det var kul :)


Från igår

Jag måste rensa och framkalla från min kamera nu med, den har varit full sen jul och varje gång jag fotar måste jag radera, jag har 2 bilder jag kan använda. Jag ska ta med den till knalleland vettja!

Kommentarer
Postat av: robban

kaviar ä bättre än du tror:).



dom 2 korten kan du spara tills du kommer hit å kan fota mej i trikå.

2009-02-28 @ 17:29:59
Postat av: Kicks

Ryser vid tanken på lingonsylt och kaviar. Okey separat, men tillsammans.. Not so much. Jag vill också klippa mig! Jag ska bli brunett igen Bauti! Så snart kan vi va typ.. hårtvillingar, eller nåt. Coolt va? Puss

2009-03-01 @ 11:18:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0