jävlarsfaan!

Fan vad jag blir less! Jävla bilverkstadshelveten! Först går jag till en verkstad jag blivit rekommenderad till (igår), han hänvisar mig till nån jävla Bosse och ger mig vägbeskrivning. Idag var jag dit, eller nästan. För man kunde inte komma in i verkstan!! 4 stora jävla garageportar "öppna här till verkstad och tvätthall" jag trycker, inget händer, jag trycker igen.. och igen.. inget. Jag ställer bilen på sidan, vart man inte får för alla parkeringar som fanns var förhyrda av "Borås kommundelskontor"! 
Alla dörrar på sidorna om garageportarna är låsta och ingen information om nån bilverkstad över huvudtaget!  Hur fan ska man då komma in?!? Jag ringer Lotta och får nr till verkstan, är det nån som svarar? Såklart inte! Då gick jag in till "Borås kommundelskontor" för att fråga om dom visste hur man skulle ta sig in. En ful, trög man stannar innan jag ens kommit innanför dörren "söker du nån" med ett överlägset tonfall. Som om det vore så jävla häftigt att jobba på "Borås kommundelskontor" i Norrby dessutom, blää! Visste han hur man kom in dit då? Såklart inte!
Då blev jag less och åkte hem! Och nu är jag sur!

Kommentarer
Postat av: Freddan

haha, du har inte de lätt.. har du besiktat den än?

2009-02-05 @ 21:11:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0