Audilicious

Det är fan fettisdag imorgon.. den har inte varit med andra ord (eftersom jag trodde det) och jag har redan ätit semlor (observera plural!) Jag hade ju min fettisdag i lördags.. fetlördag.. det lät inge bra.. fetlördag, det ska jag inte ha igen :P

Idag har jag varit ute och bränt med bilen :) Eller lite bränt, sådär max 65-67 nåt :D Men imorgon el onsdag ska jag bränna på motorvägen till Statoil! Tankade till halvtank efter jul och nu står den på 40km så det har hållt sig ganska bra tycker jag. Man kan försöka med lite spänning i vardan och köra tills den står på 0, sen köra lite till innan man tankar, helst i rusningstrafik. Det är fan nervigt men spännande!
Jag ska börja bränna mera, som när bilbesiktningskillen testkörde förra veckan, helskotta vad han körde! Men det var kul, och bilen gick igenom. Åså blev jag kär i honom, och i killen på bilverkstan. Dom var så trevliga och jag är ju bara jag..

Av min lista i förra inlägget så glömde jag en viktig sak. Kolla bra tv-program!

Skola imorgon igen, inga föreläsningar men massor att göra. Natti natt!

Kommentarer
Postat av: Lotta

fetlördag haha, det lät inget vidare:P

jag tycker vi sotar ur audin ikväll påväg till träningen;)

2009-03-10 @ 12:08:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0