God natt!

Fredag i all ära men jag ska gå och sova, före mina grannar för en gångs skull :D Det lyser hos 4 av 6 (som jag ser), det brukar lysa hos max 1 av 6 alla andra dagar, men det är nog dom som sover tidigt och inte jag sent, inte varje dag iaf :) Nu spanar jag inte in mina grannar men jag ser när jag drar ner persiennerna :)
Är ganska trött nu med, en blandning av träning och plugg kanske. Jag har pluggat som fan och skrivit sammanfattning på hela kurslitteraturen. Imorgon och söndag blir det att plugga på text sen tentan på måndag. Känns lite läskigt.. det är 1000 nya ord och alla heter nästan likadant och inom varje kategori finns 20 liknande ord fast med olika betydeler.. produktmix, promotionmix, marknadsmix, produktanalys, segmentering, positionering.. men jag är inte bitter :D Klarade dom förra året så klarar jag nu. Så tänkte jag angående körkortet med, jag tänkte på alla puckon som kör bil och tänkte "klarar dom så klarar jag!"

Nu blir´e sängen, ska upp och köra skivstång imorgon :)
Natti natt!

Kommentarer
Postat av: hemlig

så du spiar på dina grannar.. trodde du hade mycke me skola å träning osv.. men du verkar ha tid för mycke annat.. hmmh.. TUSEN NYA ORD!! fyfan ja hade velat glömma minst 1000 ord som ja redan kan! (dock INTE kron lr dick).



förresten va ä klockan? bli de nå blåa prickar? mjiiih.

2009-02-13 @ 23:58:57
Postat av: Catti

hahaha hoojjaa :D

2009-02-14 @ 13:27:00
Postat av: Freddan

haha, kan dom så kan ja ;) de ska ja börja tänka ;D

2009-02-14 @ 18:30:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0