Full i huvudet

Ja nu får det inte plats mera därinne, jag har läst och läst och läst, lärt in och repeterat.. och nu är det FULLT!
Tentan imorgon kl.9, lycka till Catrin :) Känns som att jag måste gå och sova och stänga öronen så inte allt jag lärt mig åker ut igen!


Måånga timmar

Sen var det Alla Hjärtans Dag i lördags ju. Jag hade förberett mig på en ensam kväll med dipp och nån film, "Dagboken" kanske, då jag trodde att alla skulle fira denna töntdag med sina respektive. Men så blev det inte! Det var ingen som skulle åka iväg eller isolera sig under kvällen :) Förutom Lotta. Så vi var nästan allihopa hos Angelica och åt mat och spelade kort. Det blev en superbra kväll trots allt :)

 
I bilen påväg hem. Angelica, jag, Jerry och Li :)




Kolla in detta, this is where I´ll be tomorrow! http://www.enkronan.se/


Kommentarer
Postat av: Kicki

Hihi, Robin! :P Se bara till att inte svimma, hade väl varit lite väl pinsamt? Eller typ "Tja Robin! Va? Känner du inte igen mig?? Men vi är ju kompisar på FACEBOOK!!" ;) Och du, Dagboken ligger här hemma hos mig.. Kanske dags att vi ses så du inte får abstinensbesvär? Puss!

2009-02-16 @ 11:27:05
Postat av: Lotta

Nu sitter jag hemma och äter frukost och läser din blogg när ni andra är i skolan. Typiskt att hon flyttade på föreläsningen, den verkade viktig men jag får gå på den nästa vecka istället.

Skönt att ha m-för.tentan avklarad!! Jag känner mig tom i huvudet nu, från att huvudet har varit sprängfyllt.

Jaha nu ska jag göra mig iordning och skynda mig till skolan, ska bli kul att träffa er som vanligt:)

Buster hälsar!! Kramar o pussar från oss båda:)

2009-02-18 @ 11:15:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0