Box!

Japp där har jag varit idag, kick-box! Jävulen alltså, jag vet inte om jag kommer komma upp ur sängen imorgon :O
Jag har pepprat med boxningshandskana tills mjölksyran gjorde fruktansvärt ont, då skrek jag och körde lite till!
90 min pass med Qigong nåt i slutet, men det var inte så skönt för jag var så svettig och när vi böjde oss ner rann det i ögonen och sved.


40 min efter boxen, blixten tog bort det röda tror jag :D

Här hemma har jag stökat.. och inte städat.. och inte diskat.. men jag har pluggat :) Tenta om 13 dagar igen. Fick resultaten från juridiken igår också, den gick mycket bra! Är så nöjd :D
I bakgrunden jag har på Music and lyrics, min film från Lovefilm som jag måste skicka tillbaka imorgon om jag ska hinna få nya till helgen :)
Har pratat med Sandra idag också, eller för tredje dagen på raken nu, hihi :) Hon har fyllt år idag och önskat sig pengar så hon kan komma hit! Hurra!
Jag kanske ska gå och sova istället.. Känner mig lite skakis och trött i armarna när jag skriver :P
Kommer nog somna gott.. :) 
Natti natt! 

Kommentarer
Postat av: Kicki

Fan va skönt, jag vill också träna! Du är så duktig Catti, plugg och aktiviteter, hur orkar du?? ;) Saknar dig, puss puss

2009-02-04 @ 12:07:25
Postat av: robban

snyggiiiiiing

2009-02-04 @ 18:11:58
Postat av: Catti

haha, tack om det var seriöst :P det vet man ju aldrig med alla dina "iii:n" :D



Och tack Kicki med, jag känner mig lite duktig. Men då har jag ju prioriterat bort städning t.ex. Nu börjar man känna att dygnets 24h är ganska lite :O

2009-02-04 @ 18:47:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0