Vilken pärs

Jag är hemma i Kiruna! Nätt och jämt. Jag såg mig själv sitta och åka tåg i 20h typ.. marktransport, skojade dom eller?

Folk som inte skulle till Kiruna där på Landvetter garvade, jag kände mig förnärmad och tog mitt pick och pack och styrde upp situationen (nej det gjorde jag inte, jag gick och pratade med tanten bakom disken sen gick jag på toa) men planet från Arlanda blev iaf också försenat, thank god! För det gick inga fler plan och imorgon var allt fullbokat liksom idag.

Här är det -19,5 grader, massor med snö och mörkt, precis som det brukar :)

Nu ska jag gå och titta tv med mamma och tvinga henne att massera mina axlar och fötter, jag har inte fått massage sen i somras.

Heippa!

Kommentarer
Postat av: Lotta

Fifan tänk om du hade fått åka tåg!!! Vad elaka folket var som skrattade åt dig.



Jag skulle också behöva massage, vilken dag det har varit! Jag har jobbat mellan 11-20 och det har varit folk hela tiden, man är verkligen inte van vid att jobba längre. Buster är också helt slut efter att ha varit hos Angelica haha.



Hörs snart! Skriv ofta på bloggen så vi vet vad du håller på med där uppe:)



Krami

2009-12-22 @ 22:26:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0