Study day

Gissa vad jag gjort idag... Jepp, pluggat :) Blir himla tråkiga inlägg nu känner jag. Bara plugg. Men har tränat idag iaf. Skivstång/spin :)

Imorgon blir det Jul på Liseberg! Där trivs jag som fisken i vattnet! Förra året vann jag ju en stor såndär choklad, 2kg! Helt galet. Så ska först plugga till ca 15.00 sen blir det en tripp till Göteborg. Åså ska jag träffa Kicki med! ♥

12 dagar kvar till Kiruna! Jag längtar dit och saknar alla hemma!



Dom tvingade mig att plugga på hemmet idag. Jerry och Lis studenthem alltså. Dom sitter så nöjda där i bakgrunden :) Men det gick bra och det var faktiskt trevligt. Åså fick jag kaffe med pärlboll efter maten och av det blir nog alla glada :) Åså bor ju den sjukt snygga fransmannen där på hemmet också. Jag ska nog gå dit imorgon med :) 

Kommentarer
Postat av: Malin

å vad är pärlboll för något!? låter som en negerboll i mina öron!?

2009-12-13 @ 08:20:08
Postat av: Catti

Jaha ja det är du och Lotta som säger negerboll. Men det är en pärlboll :) En chokladboll med pärlsocker på :)

2009-12-13 @ 20:06:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0