På jobbet

                        Idag på jobbet har jag:

♣ Fått massa hälsningar om ett gott nytt år från trevliga kunder

♣ Fått tillbaka samma tjuga som jag fick in igår!



♣ Vält ut en hel låda godis på golvet :O

♣ Börjat skratta i kassan helt själv när jag kom att tänka på en viss tv-kanal och att sitta skräddare

♣ Saknat personen som skildrade ovan nämnda kanal och ställning

♣ Gått ut i tunna arbetskläder 2 ggr i -25 grader för att hjälpa folk med pumparna

 En givande arbetsdag, nu ska jag styra upp middag sen ska jag träffa tompis :)


Kommentarer
Postat av: Skräddaren

Har gjort likadant. Både småskrattat och saknat.

2009-12-30 @ 21:44:04
Postat av: Kicki

Åh, Tompis! Fusk! Hälsa och ha det mysigt för mig med :) Puss på er!

2009-12-30 @ 22:57:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0