Me and the LAX ?

Full fart hela dagarna nu.. fast med mer roliga saker än plugg :D Lägger upp lite bilder från Liseberg imorgon. Det var sjukt mysigt och innan Lisse träffade jag och Angelica min fantastiska vän Kicki ♥ 
Men jag uppdaterar mer imorgon för idag ska jag ut och supa! Haha, igen! Sandra fyller år så hon bjuder på fest :) Kicki tyckte att jag hade plugghets men så är det inte, det är bara för att jag ska kunna göra lite roliga saker på helgen å då får man plugga in på veckan :) Men det ska nog gå bra, fastighetsrätten, det känns hyfsat lugnt.

Jag har ägnat idag och igår till att lära känna lagen. Ingen idé att ha med så mkt lagar om man inte vet vart man hittar det man söker efter. Vi kommer inte ha tid att bläddra och söka efter våra paragrafer sen.


                                                                               The law!

Observera mina små klipp som markerar olika kapitel, sjukt smart! Där kommer jag spara massa tid! Det var Jerrys idé men vi snodde den :D

Vad ska ni göra ikväll?


Kommentarer
Postat av: mangan

ikväll ska jag på 40års kalas, imorgon ska jag kolla vad jag åt på kalaset =D det blir nog bra!

2009-12-12 @ 17:34:54
Postat av: Kicki

Du är fantastisk! :) Jag skulle hemskt gärna också gå ut och supa (:P), men jag sitter hemma ensam och ser på tv. Upp å jåppa imorrn också! Voivoi, men you gotta do what you gotta do! Puss puss!

2009-12-12 @ 21:43:44
Postat av: Anonym

Haha hoppas det blev en grym fest Mange :)



Yeah you gotta do what you gotta do, men du tjänar ju pengar istället för mig som bränner penki. Det är ju bra :)

2009-12-13 @ 20:03:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0