Lilla julafton!

Gårdagen var en toppendag!
Tentan kändes bra :) Därefter gick vi alla till EEST, en sushi bar med sushibuffé och thaimatbuffé, för annars hade jag inte följt med ;P Jag har ätit sushi förut och jag smarrade lite igår men det är inget för mig. Det känns inte som att man kan äta sig mätt på bara det? Det var första gången vi var där, riktigt snyggt och en fräsch restaurang :)





På kvällen hade vi lilla julafton! Julmat och julklappar! Kortspel och babbel till nästan två på natten :) Tack kära vänner för igår!
Nu är jag hos Angelica, dags att plugga till nästa tenta! 

7 dagar kvar till Kiruna!



 

Kommentarer
Postat av: Lotta

var är kocken?

2009-12-16 @ 09:39:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0