Landvetter

Sitter fast här.. har löst korsord tills ögonen blivit suddiga :O
Vi skulle ha åkt 9.40, 11.20 är beräknad avgång. Å mitt plan till Kiruna går från Arlanda 11.40, blir spännande :) Hoppas det också är försenat. Jag har ingen lust att sitta och uggla på Arlanda flera timmar heller.

Tur att jag har bra batteri till min dator.

Åååå myyy goooood! Nu säger dom att dom inte kommer hålla planet till Kiruna på Arlanda. Dom kommer ordna med marktransport!! MARKTRANSPORT! Nu måste jag ta tag i detta!

HEJ!


Kommentarer
Postat av: Malin

herreminskapare!!! marktransport, de e ju aslångt ju! hehe.... Hur tog du dej hem sen då!?

2009-12-22 @ 19:05:53
URL: http://malincc.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0