Julafton!

Så himla skönt med sovmorgon, sova tills man vaknar, göra vad man vill. Nu under jullovet ska jag läsa böcker, skönlitteratur, iaf en :D

Igår jobbade jag! Tjo! Det är så himla roligt och pengarna jag tjänar på ett skift är mer än en hel veckas budget, helt galet! Å det är ju inte för att transport har världens bästa kollektivavtal utan för att man är sjukt fattig när man studerar. Men det är inget nytt för er som läser min blogg, haha. Imorgon ska jag jobba igen :)

GOD JUL! Hur ska ni spendera eran julafton?
Jag ska snart iväg med lillebroren sväng, om han vaknar och hör av sig nångång :)
Julmiddag hos pappa iår, sen till mamma och våra kusiner till kvällen.

Ha en fin jul ♥

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0