Happy day

Mkt plugg med också mkt skratt. Vi har så himla roligt, hela tiden :)

Sista föreläsningen inför terminen hade vi idag, skönt! Inge mera lyssnande på ett tag nu. Sen har vi pluggat i skolan. Jag och Li hann även vara på en föreläsning på skolan med Ola Skinnarmo. "Sätter du begränsningar för vad du tror att du kan, sätter du begränsningar för vad du kan"
Han var jättebra. Berättade om sina äventyr, visade bilder och filmklipp. Skämtade lika dåligt som Jonas i min klass (;P) men främst så sa han mkt bra och tänkvärda saker.


Li och jag innan föreläsningen. Jag ser helt vild ut men Li är ju söt :)

Förresten så pajjade handbromen på min cykel idag.. bromsvajern gick väl av eller nåt?? Det är tur att det inte finns besiktningar för cyklar för då hade mitt härk ALDRIG gått igenom! Det är t.o.m pinsamt att cykla ensam numera för den har lagt till med ngt ljud som låter som en tjutande katt eller nåt när jag trampar. Den enda som eventuellt inte hör när jag kommer cyklandes är den som går med musik i sina öron :O

Kommentarer
Postat av: A

Kör cykeln på skroten vetja! Den har gjort sitt i detta jordeliv.. Jag saknar DIG! Jag längtar efter jullov! puss :)

2009-12-10 @ 19:10:45
Postat av: Catti

Haha nej då har jag ju ingen cykel :P Jag kanske ska önska mig en ny :)

Jag saknar dig med! Snart kommer jag hem! Yeei!

2009-12-10 @ 22:42:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0